اس ام اس عاشقانه


مرگ

زندگی


smsiha.net asheghane 300x225 اس ام اس عاشقانه 91 | پیامک های عاشقانه خرداد

سلامتى حرفایى که نه میشه،smsکرد،نه میشه توچت تایپ کرد،نه میشه پشت تلفن گفت،
حرفایى که فقط مال وقتیه که تورو درآغوش دارم.

.

 

به سینه تا نفسی هست بیقرار توأم…
.
.
.
شاید تکراری باشد
ولی
گاهی ، بعضی چیزها
ارزش هزاران بار تکرار را دارند
تکرار می کنم ، تکرار می کنم : دوستت دارم…
.
.
.
اوج خوشبختی من پیدا کردن ( تو ) از میان این همه ضمیر بود . . .
.
.
.
ای کاش اختیار زمان دست من بود تا انفدر زمان با تو بودن را طولانی کنم که زمانی برای بی تو بودن نمانده باشد!ا
.
.
.
یه روز دلت گرفت و ندونستی چه کار کنی ، اینو یادت باشه که اگه منو داشتی هرگز دلت نمی گرفت….
.
.
.
دربودنت به نبودنت ودرنبودنت به بودنت می اندیشم ای بودونبودمن
.
.
.
تو اگر دلگیری، لحظه ای چشم ببند، اندکی اشک بریز، و بخوان نام مرا



نظرات شما عزیزان:

♥نیایش♥
ساعت16:37---3 ارديبهشت 1392
نازنین جون وبلاگ خیلی نازی داری.... لینکت کردم تو هم منو بلینک
به منم سر بزنیااااااااااااااااااا منتطرتم


فهيمه
ساعت13:03---31 فروردين 1392
یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره . . . این یادت نره . . .

ساناز
ساعت12:49---17 فروردين 1392




مــن

نــمرده ام

امــا

افــراد زيادي جــنازه من را روي دوشــشان تــشيع کرده اند

و من مــدت هاست

بــه امــيد

فــاتــحه اي چــشم انــتظار نشــسته ام





ساناز
ساعت1:46---11 فروردين 1392

مِهــربانــے هــا و دِلجـــویے هایـَت بـہ ڪِنــار ،

اَمـَــا خودَت ڪـہ بهتــَر مے دانے

یڪ قـَـلب شِڪَستــــہ …

با چَسب زَخـــم خــوب نمےشَـــوَد !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 فروردين 1392برچسب:,| ساعت 7:50 بعد از ظهر| توسط نازنین| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



الکترواسموک - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ